Unikke omgivelser til dit næste arrangement.

Brug Villa Kultur
til dit næste arrangement.

Vil du holde dit næste arrangement i Villa Kultur? Villaens rammer kan bruges til alt fra kulturevents som koncerter og udstillinger til private fester og firmaarrangementer. Med villaens godt 700 kvadratmeter er der rig mulighed for at skabe lige det event, du har i tankerne.

Skriv til vores programansvarlige, Felix, med en beskrivelse af arrangementet og få et uforpligtende tilbud eller ring til kontoret på +45 60546258.

 
 
Felix Fleischer

Felix Fleischer

VillaKultur-Sept27_SOME-38.jpg

Kulturevent

Brænder du inde med en skarp idé til et kulturevent, men savner den rette platform? Så afhold dit arrangement i villaens smukke lokaler, hvor der er rum til at lade kreativiteten spire. Vi assisterer gerne med at realisere dit kreative projekt og kan trække på erfaringer fra vores mange tidligere events. Således har villaen før dannet ramme om bl.a. koncerter, udstillinger, debatter, performances og meget mere.

7N2A9183.jpg

Firmaevent

Er din virksomhed på udkig efter unikke omgivelser til jeres næste arrangement? Overrask dine kunder og kollegaer ved at holde et firmaevent i vores charmerende herskabsvilla, som før har lagt hus til alt fra konferencer og receptioner til produktlanceringer og branchefester. Vi står klar med sparring og input til en gnidningsfri afvikling og kan bidrage med både personale og forplejning igennem hele arrangementet.

2019_MAJ_Villasommerfest_SOME-6726.jpg

Privat event

Som en grøn oase midt i det urbane Østerbro udgør villaen en fantastisk kulisse for en bryllupsfest, konfirmation eller fødselsdag. Invitér dine venner til havefest i villaens baggård, bliv viet blandt eksotiske planter i orangeriet eller hold en storstilet gallamiddag i vores balsal. Villaen er fyldt med kokke, fotografer, designere og andre kreative sjæle, der kan hjælpe med at gøre din drøm til virkelighed.

Lokaler

Vi har fire forskellige og unikke områder i villaen - som kan lejes separat eller sammen.

 

Stuerne

Have & baggård

Orangeri

Balsal & vinkælder

Udvalgt event #1

Past & Present -
Ford Danmark

16. september 2021

Villa Kultur dannede ramme om ferniseringen for ‘Past & Present’ - en fotoudstilling af skuespiller og fotograf
Alex Høgh Andersen, skabt i samarbejde med Ford Danmark.

Foto: Ford Danmark

Udvalgt event #2

Beats & Beers — Brooklyn Brewery

11. april 2019

Brooklyn Brewery flyttede ind i Villa Kultur for en aften i samarbejde med Back To Future Sounds og samlede god musik og gode smage under villaens tag. Lækker aften, lækker musik og lækker øl!

Fotografer: Martin Marinov & Evald Munksgaard Hansen

 
EVALD MUNKSGAARD HANSEN-2-kopi_1500_1500.jpg
DSC_8480-kopi_1500.jpg
EVALD MUNKSGAARD HANSEN-25-kopi_1500_1500.jpg
EVALD MUNKSGAARD HANSEN-15-kopi_1500_1500.jpg
DSC_8515-kopi_1500.jpg
DSC_8578-kopi.jpg
I Villa Kultur er målet for kreativitet flydende og der er rum til at løbe med sine ideer. Der er tiltro, hjerterum og sparring at hente hos alle involverede - og det er en mulighed for at indgå i et kreativt kollektiv med dybt engagerede mennesker og fantastisk inspirerende fysiske rammer.
— Anna Østergaard Laursen, medstifter af Lysbid

Udvalgte kunder & medværter

Vil du også bruge Villaen som et venue til dit næste arrangement?

Vi kan hjælpe dig!

Vi vil hellere end gerne hjælpe med at realisere dit event, så det bliver en oplevelse, dine gæster sent vil glemme.

 

Mad & drikke

Uanset om du vil holde en intim middag eller storslået fest, kan vi klare menuen. I villaen er der fantastiske kokke, som leverer mad til selskaber i alle størrelser. 

Film & foto

Skal dit event foreviges? Villaen rummer mange dygtige filmfolk, der kan assistere med alt fra stemningsbilleder til live-stream og større videoproduktioner.

Scenografi

Skab de helt rette kulisser for dit event med sparring fra villaens medlemmer. Vi har fagfolk, der er specialister i installationskunst, scenografi og visuelt design.

Facilitering

Mangler du hjælp til at styre et seminar eller en workshop? I villaen finder du eksperter, som kan styrke dig i din præsentation, mødeledelse og storytelling.