Unikke omgivelser til dit næste arrangement.
Brug Villa Kultur
til dit næste arrangement.
Vil du holde dit næste arrangement i Villa Kultur? Villaens rammer kan bruges til alt fra kulturevents som koncerter og udstillinger til private fester og firmaarrangementer. Med villaens godt 700 kvadratmeter er der rig mulighed for at skabe lige det event, du har i tankerne.
Skriv til vores programansvarlige, Felix, med en beskrivelse af arrangementet og få et uforpligtende tilbud eller ring til kontoret på +45 60546258.
Lokaler
Vi har fire forskellige og unikke områder i villaen - som kan lejes separat eller sammen.
Udvalgt event #1
Past & Present -
Ford Danmark
16. september 2021
Villa Kultur dannede ramme om ferniseringen for ‘Past & Present’ - en fotoudstilling af skuespiller og fotograf
Alex Høgh Andersen, skabt i samarbejde med Ford Danmark.
Foto: Ford Danmark
Udvalgt event #2
Beats & Beers — Brooklyn Brewery
11. april 2019
Brooklyn Brewery flyttede ind i Villa Kultur for en aften i samarbejde med Back To Future Sounds og samlede god musik og gode smage under villaens tag. Lækker aften, lækker musik og lækker øl!
Fotografer: Martin Marinov & Evald Munksgaard Hansen
Udvalgte kunder & medværter
Vil du også bruge Villaen som et venue til dit næste arrangement?
Vi kan hjælpe dig!
Vi vil hellere end gerne hjælpe med at realisere dit event, så det bliver en oplevelse, dine gæster sent vil glemme.
Mad & drikke
Uanset om du vil holde en intim middag eller storslået fest, kan vi klare menuen. I villaen er der fantastiske kokke, som leverer mad til selskaber i alle størrelser.
Film & foto
Skal dit event foreviges? Villaen rummer mange dygtige filmfolk, der kan assistere med alt fra stemningsbilleder til live-stream og større videoproduktioner.
Scenografi
Skab de helt rette kulisser for dit event med sparring fra villaens medlemmer. Vi har fagfolk, der er specialister i installationskunst, scenografi og visuelt design.
Facilitering
Mangler du hjælp til at styre et seminar eller en workshop? I villaen finder du eksperter, som kan styrke dig i din præsentation, mødeledelse og storytelling.